Bezalkoholowe Mojito

Dziś odwiedził mnie kurier z przepyszną niespodzianką! W środku było, aż 12 galaretek od Winiary i zaproszenie do udziału w konkursie. Galaretki są w nowych, pysznych smakach. Do wyboru do koloru! Mojito, Margarita, Blue Curacao oraz Pina Colada.
Dziś jednak pomysł na wykorzystanie galaretki o smaku Mojito. To mój ulubiony drink, a akurat ta galaretka jako pierwsza się otworzyła 😀

Według mnie na galaretkę nie ma przepisów, są tylko pomysły 😀

Składniki:

  • Galaretka o smaku Mojito
  • Limonka
  • 1,5 szklanki wody
  • cytryna
  • mięta

Galaretkę wsypuję do jakiegokolwiek naczynia. Wlewam do niej 1,5 szklanki wody i dokładnie mieszam. Następnie odstawiam do przestygnięcia. Gdy galaretka jest  już lekko ścięta, mieszam ją widelcem i chowam do lodówki. Czynność powtarzam kilka razy.
Do podłużnych szklanek wkładam po plasterku cytryny następnie wypełniam je do pełna galaretką. Na wierzchu układam kawałki limonki i listki mięty.

Smacznego!

mojito DSCF4194

DSCF4176

One thought on “Bezalkoholowe Mojito

Skomentuj

