Marchewki w miodowej glazurze

Na urodziny dostałam książkę Gordona „Niedzielne przysmaki”. Przejrzałam ją szczegółowo, założyłam kolorowymi karteczkami przepisy ‚na już’ i poszłam spać. Marchewki w glazurze po prostu mi się przyśniły! Później ‚chodziły za mną’ dobry tydzień. Też tak macie? Cały czas miałam na nie ochotę, ale nie miałam ani czasu ani marchewek ani miodu. I wtedy Michalina przyszła na zajęcia  z marchewkami (dzięki!). Wieczorem na moim talerzu leżały lśniące marchewki w miodzie z przepisu Gordona 😀
Bardzo polecam ten przepis wszystkim. Pamiętajcie – marchewki są dobre na oczy i skórę. Idealnie urozmaicą studencki obiad. Jeśli nie będziecie gotować ich dłużej niż 8 min to nie zrobi się papka, a miód doda im smaku i błysku! Szybko, smacznie i tanio!

Składniki:

  • 5 marchewek
  • 70 g masła
  • 2 łyżki miodu płynnego
  • sól, pieprz

Marchewki obieram i kroję na mniejsze kawałki. Gotuję ok 8 min w osolonej wodzie. Wyrzucam na durszlak i polewam zimną wodą.
Na patelni rozgrzewam masło. Wrzucam odsączone marchewki. Smażę chwilę po czym dodaję miód. Mieszam całość i doprawiam do smaku. Smażę, aż marchewki zaczną ładnie błyszczeć.
Podaję!
Są naprawdę pyszne 😀

IMAG0434
facebbok 

One thought on “Marchewki w miodowej glazurze

Skomentuj

