Urodzinowo Sylwestrowe Mojito na dwa sposoby

Bagietka kończy rok! To już rok? Minął bardzo szybko 🙂

Trochę się martwiłam czy dam radę prowadzić bloga, czy się uda, czy ktokolwiek będzie go odwiedzał? Ale jak widzicie dotrwałam do pierwszych urodzin i mam zamiar pisać nadal 🙂 Blog założony pod wpływem chwili ma już swojego fan page’a i stałych bywalców. Prawie 20 000 wejść! Rabarbarowe ciasto to wasz ulubiony przepis 😀 Sięgaliście po niego prawie 2 000 razy.

Dziękuję wam za to wszystko, za to, że byliście ze mną całe 365dni! Komentowaliście, odwiedzaliście, pytaliście i co najważniejsze – gotowaliście!

Jakie są moje urodzinowe postanowienia?
Więcej przepisów!
Częstsze pisanie!
Spróbować zrobić makaroniki!
Znaleźć pracę u boku włoskiego mistrza kuchni!
Odwiedzić Toskanię!

Czego wam życzę?
Radości z każdego dnia!
Dużo truskawek!
Czekolady!
I oby nigdy nie zabrakło wam słodyczy!

Na koniec szybki przepis na najlepszy drink świata 🙂 (dozwolone od lat 18!)
Składniki:

  • limonka
  • 2 łyżeczki cukru brązowego
  • kilka listków mięty
  • 50ml białego rumu
  • woda gazowana
  • kostki lodu

Limonkę parzę wrzątkiem i odcinam „dupki”.  Kroję wzdłuż na ćwiartki. Wrzucam je do wysokiej szklanki, zasypuję cukrem i ugniatam. Najlepszy byłby muddler, ja jednak używam końcówki tłuczka do mięsa 🙂
Miętę ściskam miedzy dłońmi, chwilę ugniatam, dodaję do szklanki. Dodaję lód. Wlewam rum i dopełniam całość wodą gazowaną. Możecie udekorować szklankę limonką (ja użyłam cytryny) oraz listkami mięty.
Brakuje wam trochę do 18 urodzin?
Do szklanki wsypcie cukier. Dodajcie pokruszony lód, pokrojoną limonkę i liście mięty. Całość delikatnie zgniećcie muddlerem i zalejcie wodą.

Cheers!

orzezwiajacy napoj

2 thoughts on “Urodzinowo Sylwestrowe Mojito na dwa sposoby

  1. Spóźniłam się trochę, ale życzę Ci kolejnych lat blogowania i dużo, dużo kulinarnych sukcesów! 🙂 może nawet kiedyś takie makaroniki zrobimy razem, bo też chciałabym się nauczyć 😀

Skomentuj

