Podsumowanie akcji

Mam wam tyle do opowiedzenia i pokazania, że hoho. Byłam w Warszawie kilka dni i tyyle się działo. Ale o tym kiedy indziej.
Dziś ważna i długo oczekiwana sprawa – rozwiązanie konkursu i podsumowanie akcji! Powiem wam szczerze, że zaskoczyliście mnie. Spodziewałam się góra 10 przepisów a tu ponad setka! Jesteście wspaniali, dzięki wam nie zginę z głodu w stolicy. Piwnica jest pełna słoików z różnymi pysznościami!

Wypróbowałam większość nadesłanych przez was przepisów. Wszystkie z nich wyszły rewelacyjnie. Dlatego też wybranie najlepszego było baaardzo ciężkie. Podzieliłam przepisy na słodkie i słone. Spośród nich komisja (w składzie moja rodzina, M. i ja) wybrała najlepsze. Wyniki ogłoszę na końcu. Teraz przedstawię wszystkie przepisy biorące udział w akcji.

Babie doły Gdynia

Bagietka

Brzuszki łakomczuszki

Buszująca w kuchni

Cafe Babilon

Chilli i wanilia

Chochelka

Cooking is my escape

Dietetyka w praktyce

Domowe frykasy

Dorcia w kuchni

Dusiowa kuchnia

Dzikowiec od kuchni

Ja jem

Kaczodajnia

Karmel-itka

Kuchenne fascynacje

Kuchenny bałagan

Kuchnia 17

Kuchnia Alex

Kuchnia w zieleni

Kulinarna ja

Kulinarna pasja

Kulinarna piniata

Lapsus

Love cooking 92

Lovely cooking

Łasuch na diecie

Magiczny kociołek

Maja hena

Mariola 1975

Mienta

Moniczka w kuchni

Mops w kuchni

Mr. & Mrs. Sandman

Nie tylko o rogalikach

Nutinkowe wypieki

Our flavours of friendship

Pao77

Paranoje podniebienia

Peace love and cook

Piekielna kuchnia Anety

Piekielni

Podniebne pieszczoty

Poszukiwanie smaku

Potomek kontra obiad

Potrawy półgodzinne

Przepisoteka

Przyprawiony

Pyszna kuchnia

Pyszna pasja

Różowa kuchnia

Smaczny kąsek

Smaki Alzacji

Smakowity zakątek sieci

Smakuje

Świat pachnie szarlotką

Taka babska próba

Tarzynkowo

Taste & healthily

Taste life photograph

Wegan Nerd

Zdrowsza kuchnia

Z pamiętnika piekarnika

Żeby życie miało smaczek

Życie ze smakiem

Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam. Teraz wyniki konkursu!

Nagrodę w kategorii „słodkie” zdobywa:
Dżem z czerwonej porzeczki z kokosem z bloga kuchenne fascynacje!

Nagrodę w kategorii „słone” zdobywa:
Ser feta w bazyliowo – czosnkowej oliwie z bloga kulinarna ja!

Poproszę o kontakt mailowy – dane do wysyłki. Wszystkim biorącym udział w akcji jeszcze raz dziękuję 🙂 Myślę, że za rok powtórzymy słoikowe wariacje 🙂 Ktoś chętny?

4 thoughts on “Podsumowanie akcji

Skomentuj

