Liliowe muffiny

Jak obiecałam tak tez zrobię. Dziś rano opublikowałam przepis na pyszne muffiny porzeczkowe.  Teraz pokaże wam jak je ładnie udekorować. Babcia mówi, że ona nie ma tyle cierpliwości do dekorowania. Ja mam 😀 nie raz tego dowiodłam.

Do zrobienia liliowych muffinek. Nie potrzebujecie wiele. Pomysł zaczerpnęłam ze strony kotlet.tv. Paulina ma talent do wymyślania tego typu rzeczy 😀

Składniki:

  • upieczone muffiny
  • opakowanie pianek marshmallow
  • kolorowy cukier
  • 125 g masła
  • 2 łyżeczki cukru waniliowego
  • 500 g cukru pudru
  • 5 łyżek mleka
  • barwnik spożywczy zielony

Na początku przygotowuję lukier do smarowania muffinek. Spokojnie możecie trzymać go w lodówce. Byle by był zamknięty w szczelnym woreczku. Do miski wkładam masło w temperaturze pokojowej, dodaję część cukru pudru. Miksuję, aż masło zrobi się puszyste. Dodaję cukier waniliowy, trochę cukru oraz 2 łyżki mleka. Miksuję, aż uzyskam puszystą masę. Dodaję resztę cukru, mleka oraz odrobinę zielonego barwnika i miksuję do uzyskanie gładkiego i puszystego kremu. Trochę czasu to zajmuje, ale nie martwcie się, efekt końcowy jest tego wart. Najlepszy będzie barwnik w proszku. Dodawajcie stopniowo by nie przesadzić z kolorem. One są naprawdę mocne!

Smaruję kremem muffiny. Wygładzam nożem. Pianki kroję w trójkąty. ‚Lepką’ stroną zanurzam w kolorowym cukrze. Wtykam w krem rozsmarowany na muffinie. Tak tworzy się piękny kwiatek 🙂 Babeczki robią wrażenie na każdym 😀 Powodzenia 🙂

Przepisy na inne moje muffinki znajdziecie tu:

5 thoughts on “Liliowe muffiny

Skomentuj

