Pomarańczowy mini serniczek

Świetny deser do przygotowania na szybko. O ile macie w domu jakieś owoce, galaretkę i biały ser. Pamiętajcie, że najlepiej by galaretka była o smaku owoców, którymi udekorujecie deser. Jeśli macie więcej czasu polecam udekorować kieliszki w których podacie sernik. Świetnie sprawdzą się kieliszki do martini. Dzień wcześniej rozpuściłam kilka kostek czekolady w kąpieli wodnej i udekorowałam nią wnętrze kieliszków. Brzegi umoczyłam w białku (tak, takim prosto z jajka) i obtoczyłam w kolorowym cukrze. Kieliszki schowałam do lodówki na noc i zaczęłam przygotowywać serniczki.

Składniki na 7 porcji:

  • 1 galaretka (pomarańczowa)
  • 1 kg twarogu zmielonego na sernik
  • 400ml wrzątku
  • aromat pomarańczowy lub 2 łyżeczki przyprawy do sernika
  • kilka obranych pomarańczy
  • cukier puder

Galaretkę przygotowałam w 400ml wrzątku i odstawiłam do przestygnięcia. Zmiksowałam chłodną galaretkę z serem i aromatem. Dodałam cukru pudru do smaku. Tak zmiksowane składniki nałożyłam do wcześniej udekorowanych kieliszków i schowałam do lodówki na 10 godzin. Im dłużej będą w lodówce tym sernik bardziej się „zsiądzie”. Pomarańcze możecie pokroić w plasterki lub podzielić na cząstki i udekorować serniczek od razu przed podaniem.

One thought on “Pomarańczowy mini serniczek

Skomentuj

